13:14 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرآورده های نفتی

سبزپوشی یکپارچه شاخص های منتخب بورس تهران
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، دهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۶۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۱۲۲ واحد افزایش، به رقم ۳۶۳ هزار و ۱۰۵ واحد را به ثبت رساند.
۶ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، نهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۳۲ هزار و ۵۳۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۴۴۴ واحد کاهش، به رقم ۳۵۹ هزار و ۹۷۹ واحد را به ثبت رساند
«فلزات اساسی» در صدر برترین گروه‌ معاملاتی
در جریان معاملات امروز (شنبه، هشتم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۸ هزار و ۲۲۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۴۳ واحد کاهش، به رقم ۳۷۰ هزار و ۴۲۶ واحد را به ثبت رساند.
عرضه نزدیک به ۱.۲ میلیون تن سیمان و شمش بلوم
تالار سیمان بورس کالای ایران امروز شنبه ۸ آبان میزبان عرضه یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۹۹۹ تن سیمان از سوی ۶۲ شرکت سیمانی است. علاوه بر این تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز عرضه ۶۱ هزار و ۱۰۰ تن شمش بلوم را تجربه می‌کند.
رنگ سبز بر قامت شاخص کل در آخرین روز هفته
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵۰ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۴۹۶ واحد را به ثبت رساند.
الاکلنگ شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۶۳۲ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۵۲۶ واحد را به ثبت رساند.
عرضه نزدیک به ۲۴۸ هزار تن شمش، تختال و ورق فولادی
امروز حدود ۲۴۸ هزار تن شمش، تختال و ورق فولادی در بورس کالا عرضه می شود.
فلزات اساسی در صدر گروه‌های بورسی
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، سوم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۳ هزار و ۶۴۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۹۲۷ واحد کاهش، به رقم ۳۸۰ هزار و ۱۵۷ واحد را به ثبت رساند.
میزبانی بورس کالا از نخستین عرضه شرکت «آهن اسفنجی اردکان»
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز برای نخستین بار میزبان عرضه ۵ هزار تن گندله سنگ آهن شرکت آهن اسفنجی اردکان است.
۷ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (شنبه، یکم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۸ هزار و ۶۸۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، به رقم ۳۸۸ هزار و ۷۸ واحد را به ثبت رساند.
ترافیک اول هفته سیمانی‌ها در بورس کالا
تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه اول آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۶۰ تن سیمان از سوی ۶۰ شرکت سیمانی است.
۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و هشتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۸۲ واحد کاهش، به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۶۴ واحد را به ثبت رساند.
عرضه ۱۳۳ هزار تن میلگرد و تیرآهن در تالار محصولات صنعتی و معدنی
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه میزبان عرضه ۱۳۳ هزار و ۶۸۴ تن میلگرد و تیرآهن است.
عرضه نزدیک به ۲۰۰ هزار تن شمش، تختال و ورق فولادی
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۲۷ مهرماه شاهد عرضه ۱۳۲ هزار و ۱۰ تن شمش بلوم، ۴۰ هزار تن تختال C و ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۱۰ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۵۰۰ تن ورق گرم و ۵۰۰ تن ورق رنگی است.
زمان‌بندی عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده اعلام شد
مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور نامه‌ای به کارگزاران از ابلاغ نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۵ آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.